Regulamin Sprzedaży Brosco.plBROSCO Sp. z o.o.
§ 1. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy „brosco.pl” prowadzony jest przez firmę „BROSCO Sp. z o.o.” z siedzibą w WARSZAWA, kod 02-672, ul. DOMANIEWSKA, nr 17/19, lok. 133, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000935615, NIP: 5213947803, REGON: 520570723.
- W niniejszym regulaminie stosowane będą następujące definicje:
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupu produktów oferowanych przez sklep internetowy „brosco.pl”.
- Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje zakupu produktów w sklepie internetowym „brosco.pl” w celach niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupu produktów w sklepie internetowym ” Brosco.pl»w celach związanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sklep internetowy, nazywany również e-sklepem, to platforma online, na której firma lub przedsiębiorstwo oferuje swoje produkty lub usługi klientom za pośrednictwem internetu. Sklepy internetowe umożliwiają klientom przeglądanie, wybieranie i zakup produktów lub usług online, bez konieczności fizycznego odwiedzania sklepu stacjonarnego. Oto kilka kluczowych cech sklepa „Brosco.pl”:
- Katalog produktów: Sklep internetowy „brosco.pl” prezentuje katalog produktów lub usług, który zawiera zdjęcia, opisy, ceny i inne informacje dotyczące oferty.
- Koszyk zakupowy: Klienci mogą wybierać produkty i umieszczać je w wirtualnym koszyku zakupowym przed dokonaniem zakupu.
- Obsługa klienta: Sklepy internetowe często oferują obsługę klienta online, taką jak e-mail lub numer telefonu do kontaktu w przypadku pytań lub problemów.
- Recenzje i opinie klientów: Klienci mogą pozostawiać recenzje i oceny produktów, co pomaga innym klientom w podejmowaniu decyzji zakupowych.
- Niniejszy regulamin określa warunki sprzedaży produktów dostępnych w sklepie internetowym „brosco.pl”.
§ 2. Zamówienia
- Klient może składać zamówienia za pośrednictwem strony internetowej sklepu, poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Zamówienia składane za pośrednictwem strony internetowej nie wymagają założenia konta klienta.
- Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z wyłączeniem przerw technicznych.
- Po złożeniu zamówienia klient otrzyma automatyczne potwierdzenie z informacją o numerze zamówienia.
- Zamówienia są realizowane zgodnie z dostępnymi zapasami. W przypadku braku towaru, klient zostanie poinformowany o przewidywanym terminie dostawy lub może zrezygnować z zamówienia.
§ 3. Cena i płatności
- Ceny produktów podane na stronie internetowej są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
- Sklep internetowy oferuje następujące formy płatności:
- Przelew bankowy na konto BROSCO Sp. z o.o. podane w potwierdzeniu zamówienia, lub w wystawionej fakturze proforma.
- Płatność przez operatora płatności online Przelewy24 pozwala na przeprowadzanie transakcji na wszystkich urządzeniach i przy użyciu wielu metod płatności – szybkich przelewów, BLIKA, kart płatniczych, płatności mobilnych (Apple Pay, Google Pay), portfeli elektronicznych czy rat. Klienci sklepa „brosco.pl” nie muszą zakładać konta w serwisie Przelewy24.
- Klient ma obowiązek dokonać płatności w terminie 7 dni od złożenia zamówienia. Brak płatności w terminie może skutkować anulowaniem zamówienia.
§ 4. Dostawa
- Produkty są dostarczane na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich.
- Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna.
- Czas dostawy może różnić się w zależności od dostępności produktów. Szczegółowe informacje dotyczące czasu dostawy podawane są przy każdym produkcie oraz na etapie składania zamówienia.
- Klient ma obowiązek zapewnić dostępność pod wskazany adres dostawy w dniu planowanej dostawy i przyjąć zamówienie od kuriera.
- Dostawa odbywa się pod budynek z uwagi na łączną wagę zamówienia przekraczającą 20 kg, a obowiązkiem Klienta jest samodzielne wniesienie tych Towarów do swojego lokalu.
§ 5. Zwroty i reklamacje
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty dostawy produktu. Szczegółowe procedury i warunki zwrotu są określone w https://brosco.pl/dostawa/.
- Reklamacje dotyczące wad produktu lub niezgodności z zamówieniem należy zgłaszać w ciągu 14 dni od daty dostawy. Szczegółowe procedury i warunki reklamacji są określone w https://brosco.pl/dostawa/.
- § 6. Ochrona danych osobowych
- Sklep internetowy „brosco.pl” dba o bezpieczeństwo danych klientów i stosuje środki ochrony, takie jak protokoły SSL, aby zapewnić bezpieczne transakcje online.
- Sklep internetowy „brosco.pl” przetwarza dane osobowe klientów zgodnie z obowiązującym prawem i polityką prywatności dostępną na stronie internetowej.
§ 7. Postanowienia końcowe
- Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 2022-10-24. Firma „Brosco Sp. z o.o.” zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
- Wszelkie spory wynikłe z umowy sprzedaży będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla siedziby sklepu internetowego.